tirsdag den 7. juli 2009

Vask af ham

I dag havde jeg besluttet at få vasket det uld jeg havde fået af Lauras farmor.
Dagen startede med dejlig solskin så det var jo meget nærliggende at sortere ulden på det store havebord. Det varede dog ikke længe inden den første byge kom og jeg måtte rykke ind under halvtaget.
Der blev sorteret hele dagen, alt det lækre uld blev skilt ad og båret ind i bryggerset, hvor det lå i blød mens jeg gjorde næste spand klar.
Ind i mellem kom der nogle ordenlige tordenbyger og på et tidspunkt stod det hele under vand.
Jeg har sorteret alt det lækre bløde fra og brugte ca halvdelen af ulden.
Det værste snavs blev skyllet af inden det blev pakket i vaskeposer og kom i vaskemaskinen.

Og her ligger det så og tører efterhånden som det er blevet vasket.
Så næste projekt med det må være nogle farver og en tur i karteren.





Ingen kommentarer: