torsdag den 27. maj 2010

Tøsetur






Igår havde jeg fridag, og da Pernille havde været ovre og hente mit mønsterpapir, hvilket jo så betyder jeg ikke har noget mere :)
Foreslog jeg hende at vi tog i stof og stil. Men tøsen havde andre planer, hun havde forhørt sig om gode stofpuschere og fået at vide der lå en i Videbæk. Nåe ja om det var Herning eller Videbæk, så vi tog turen de 20 km ekstra, Stof og stil ved vi jo hvad indeholder og den kunne vi jo altid tage på tilbagevejen.
Så vi endte hos stof og syeksperten i Videbæk, mutter var godt nok lidt skeptisk da vi nåede byen med de små forretninger, men den lå i udkanten og jeg må godt nok sige, sikke en butik. Det er absolut ikke sidste gang vi sætter vores ben der, Christian underholdte hele butikken - der var heldigvis ikke så ofte kunder ;) - men 2 timer senere gik vi tilsammen 2600 fattigere ud af butikken. Behøves jeg at skrive at stof og stil faktisk var lidt flad ved siden af, ihvertilfælde købte vi kun lige det vi manglede, nemlig noget elastik, lidt knapper og lynlåse og en gang pladevat.

Min høst ses her 50 meter stof 1400 kr. det kan vel ikke siges at være dyrt. Og nu behøver vi da ikke fryse til vinter, der er isolleret. ;)

2 kommentarer:

Eg sagde ...

Jeg ville da også gerne ha' sådanne fridage... hvor er det lækkert.

Jette sagde ...

Hold da op du har godt nok fået handlet ind - spændende at se hvad der kommer ud af stofferne ;o)