torsdag den 9. september 2010

Patchwork








Se det her har jeg aldrig prøvet før. Men efter at have set en video på netter er jeg alligevel startet på et patchwork tæppe. Der er godt nok mange små stykker der skal skæres ud og syes sammen. Og jeg kan da se jeg har har noget at lære endnu omkrig det at sy akurat nok, måske det ville være en god ide at inverstere i en trykfod der er beregnet til det ;)
Men ind til videre må jeg klare mig uden. Efter at have syet en masse små firkanter sammen og broderet på de 15 der skal være midte, har jeg idag syet den første store sammen. 30 x 30 cm er den.
Det er et spændende projekt som jeg vil sy på ind imellem som tiden er til det. Allermest havde jeg lyst til bare at kaste mig ud i det, men der er jo altså noget der hedder studier ;S


2 kommentarer:

Eg sagde ...

Hvor bliver det fedt... jeg vil også lave tæpper - Nej, jeg skal først have lavet så meget andet. Men når jeg bli'r gammel :)

Jette sagde ...

Det ser vel nok godt ud - spændende at se hvordan det skrider fremad
Knus Symadammen