søndag den 8. marts 2015

Scrapbooking convension.

Jeg er jo blevet lidt mere interesser i forskellige korttyper efter jeg har fået scan n cut maskinen.
Og efterhånden har jeg fået købt og ønsket lidt mere til kortfremstilling. Til jul fik jeg masser af lækre promarkers og et stampingsæt.
Youtube har åbnet en helt ny scrap verden, hold op man kan købe sige meget mere end fattig og det er svært at vælge ud, men efterhånden er jeg ved at have så meget styr på det med farver og sværte at der ihvetilfælde er nogle ting jeg godt vil have på værkstedet. 
I går tog vi så til Middelfart. Scrapbookconvension åben for publikum.
Det var med blandede følelser jeg tog derover, men det måtte være enten røvkedeligt eller rigtig spændende.
Da vi kom ind stod der lange borde hvor damerne sad og arbejde med deres ting. ( dem der havde købt plads til hele weekenden)
Rundt i kanten af hallen havde forskellige forretninger stillet deres forretninger op.
Det blev en positiv oplevelser, der var masser at kigge på og masser at købe af. Bestemt et besøg værd. ( selvom Jørgen vist kede sig lidt )
Jeg er sikker på man kunne lære en masse ved at være med sådan en weekend, men jeg er blevet for gammel til at have hele weekenden booket hårdt op når jeg også skal passe jobbet.
Men lækre ting kom der med hjem, ja jeg kunne sagtens have brugt en meget større formue, men dette var hvad det blev til, så nu håber jeg at få lavet nogle flere kort.






1 kommentar:

Eg sagde ...

Skønne ting.

Det med tid kender vi jo alle til, men hellere for lidt end for meget tid.

Og pjat, du er da ikke for gammel til en hel weekend, du må bare planlægge at du skal afsted. Nu har du jo set hvad det er for noget, så afsted til næste år med dig 😄