tirsdag den 7. juli 2015

Så er ferien startet


Det er så skønt, så skønt med ferie. Men, med den hastighed jeg bruger penge bliver jeg nok snart smidt på arbejde igen. Ups.....
Jørgen havde disse rør med hjem, så nu kan der sorteres flere glasstænger.


Lørdag startede ud med en tur til ravstedhus. Der blev købt lidt flere glasstænger og....
Tha da en lille ovn.
Den kommer på bloggen senere.



For søndag var det fødselsdag, og traditionen tro, gik turen til Juelsminde. Her fik vi god mad inden vi sluttede af i Hedensted.
Det var også den dag min første åkande sprang ud. Helt sikker til ære for min mor blev 81.



Mandag stod den på kærestetur til IKEA. For sådan en ovn skal jo stå godt og solidt, når den kan blæse op til over 1000 grader.
Og arbejdsbordet skal jo stadig kunne bruges til sybord.
På hjemturen kørte vi forbi Anla glas i Silkeborg. Jeg manglede rustfri dorne, der var store nok til Pandora perler.
Det kom der lidt flere farver ud af også.


Så lige nu er jeg så småt gået igang med at samle et underskab.


I formiddags splittede jeg vores gamle brændeovns plade ad, med vinkelsliberen.
Det gik forbavsende nemt at skære i skifferpladen.


Bagefter fik vi startet på hækkene., indtil armene blev for trætte.

Ingen kommentarer: