mandag den 27. december 2010

sjal




Så kan jeg vist godt få lagt projekt julegave på bloggen. Det var et projekt jeg virkelig havde glædet mig til at lave.

Farverne til merinoen var hentet i efterårsskoven sammen med idden til mønsteret. Og så var det jo bare at få det farvet, blandet , spundet og strikket. Men ting tager tid og lige nu tager ting rigtig lang tid fordi der er så meget skolearbejde der skal laves, men heldigvis har jeg da bestået det jeg skal indtil nu og heldigvis er der "kun" et halvt år tilbage med både arbejde og studier.

Nå men ulden blev farvet sidste efterår og blev spundet i foråret, hvor jeg også lige fandt mønsteret på sjalet. Sjalet har jeg givet til min mor i julegave og jeg håber hun vil bruge det flittigt, for mine forældre har en masse dyr der skal passes, så det kan godt være en kold fornøjelse.
Rigtig glædelig jul til mine bloglæsere.


Ingen kommentarer: