søndag den 29. januar 2012

Skillerier

En fredsdue, fordi jeg ville ønske at folk ville akseptere at vi alle er forskellige og har forskellige meninger, men at vi kan være lige gode venner af den grund
Sommerfuglene fordi de symboliserer naturen og den frihed og skønhed der ligger der.
Ansigtet med lys og skygge, livet er lys og skygge når man er omgivet at mennesker man holder af.
Hesten har betydet rigtig meget gennem hele min barndom.
Abstrakt, ja sådan må min knold være, jeg ved aldrig hvad der kommer af nye ideer. Men helt sikkert de kommer ;)
Fønixen fordi det ville være dejligt at få en chance til, jeg når ihvertilfælde ikke det jeg gerne vil i dette liv ;)
En dag jeg ledte efter tatoveringer til et helt andet formål ( nej ikke til mig selv ;) - men til ungerne i SFOen ) fandt jeg ud af at der faktisk fandtes mange fede motiver, så med inspiration fra den verden blev det til 6 billeder til stuen. Meningen var det skulle give noget spæl og noget man blev i godt humør af og det tror jeg virker, de lyser ihvertilfælde gevaldig op på en kedelig væg.
Billederne er lavet i akvarelfarver, som er første gang jeg leger med den slags. Motiverne er akrylfarver.
Nu skal de bare monteres og hænges op.

1 kommentar:

Eg sagde ...

Sikke mange talenter du har, de er da bare så skønne. Den dag du bliver træt af dem, så sig til - de må gerne flytte ind i mit legeværelse, for dem kan man da kun blive kreative af.