søndag den 15. februar 2015

Vinterferie

En dejlig uge er ved at lakke mod enden. 
Den startede godt nok trist ud fredag, med meddelelsen om at Julie havde tabt kampen mod kræften. Forbistret sygdom.
Mandag, tirsdag onsdag var planen at Laura og jeg skulle hygge, mens resten af familien var på arbejde. 
Men, men, men.....
Det lavede Christian så lige om på, men høj feber blev han installleret på sofaen.
Tirsdag måstte vi have ham med til læge, Karen Marie skulle også vaccineres.
Christian havde tabt sig 800 g på en uge, så lægen fik ham sendt til Kolding onsdag. Han har fået taget en masse nye prøver, så nu håber vi de viser noget vi kan forholde sig til. Men kyssesyge er igen begyndt at spøge i vore hoveder........
Heldigvis er han feberfri nu.
Trods en masse ændringer i Lauras og mine planer fik vi nu alligevel hygget lidt. Der blev tegnet og malet med nye farver




Her et farvet af Pernille og Laura. Det er hun da ret god til, og blev også ret bidt af det.


Vi tog også lige et kursus på youtube i at tegne. 
Laura synes det var hårdt men hun var ret godt tilfreds med sit resultat.
Her er min udgave.


Torsdag havde Pernille og Mikael fri, og dermed også jeg så der blev der syet lidt. 2 prøvekjoler på lutterkig. Gamle mønstre ændret. De vokser jo de unger.








Idag kom Laura lige forbi og fik sin med hjem, så nu kan jeg vist godt sy en Mickey kjole til hende



I mandag fik jeg solgt lidt af mine udstandsere som jeg ikke bruger mere, efter jeg købte skæremaskinen. 
Så fredag havde Jørgen taget tidligt fri og vi tog på stof tur.
Er der noget man ikke skal gå ned på er det stoffer ;)
800kr havde jeg tjent, at jeg så spenderede 1500 er nok en anden snak. Men pyt nu kan der syes en masse igen.
Først besøgte stof garagen. Der blev der nu ikke til meget. Lidt rib og noget mønsterpapir.



Så kølkær stof i hammerum


Og til slut Videbæk, hvor jeg fandt en del i billigafdeling.





Lørdag kørte vi til Roskilde og tog afsked med Julie, der skulle bisættes.
Og idag, ja nu er bloggen opdateret , så mon ikke bare jeg skulle lege lidt.
God søndag.

Ingen kommentarer: