søndag den 19. april 2015

Glas

Sommetider har man da lov at være heldig.
Fandt dette sæt på FB.
Pris 1000,00
Helt nyt og ubrugt. Og efter lidt søgen rundt fandt jeg ud af at jeg havde sparet 1800kr



Det har i flere år, stået på listen over ting der skulle prøves, men tid og pris og erfaring, har gjort at det ikke var blevet til noget.
Men tusind kr kunne vel satses, og jeg havde jo gasflasken fra mit sølv.
Det er lidt et sats at sende penge til en man ikke kender, men efter lidt googlesøgning, tog jeg chancen.
Nu er det landet på mit bord, erfaring har jeg stadig ikke, men youtube er guld værd for os  autodidakte.
I hvertilfælde er den første perle lavet. 
Et par stykker er mislykkes, ikke på grund af udseende, men fordi jeg ikke kan få dem af den tynde pind.
Så nu vil jeg bare lege lidt mere med den tykke først.





Ingen kommentarer: