lørdag den 1. august 2015

System i rodet.

Og hvad er den sidste tid så brugt på.
Joe, ferien er blevet nydt og jobbet er igen startet op.
På værkstedet har jeg været ved at få system i glasset og få det pakket væk, så der igen er plads til andet leg.
Men det kræver jo at tingene får en plads og en plads der også er til at finde ud af, både for store og mindre legebørn.
Jørgen har skaffet en masse pvc rør og jeg har så savet, slebet og lavet en masse rør til glasstængerne.



De er sorteret og der er noteret købested , farve og pris ved hver enkelt farve.


Den nederste skuffe i skabet blev lavet så den passede til stængernes lænde. Ved hjælp af et tilskåret stykke flamingo og mosgummi. 
Rørene blev samlet med et lille stykke files i bunden og samlet med Gaffa i rækker der passede med breden i skuffen.




Skuffen er nu fyldt op og sat i farveorden og det virker.


Og der blev plads til alle perletingene. Ja der er endda plads i overskud, endnu da ihvertilfælde.


Af de sidste rester pvc, lavede jeg holdere til det glas der er brændt af. En til stumper, en til stringens og en til de lange.
Det fungere også udmærket.



Hver glas har sin farvekode, og her brugte jeg lige funlooms. De stod alligevel fremme da Christian sad og lavede et armbånd igår.


Og de står fint ved siden af ovnen når der er gang i andre ting på værkstedet.


Og det er så de farver jeg har fået slæbt sammen i løbet af sommeren. Og mon ikke det er nok et stykke tid. Ihvertilfælde er feriepengene vist så rigeligt røget op i glas.
Så nu skulle jeg gerne have lidt gang i noget salg, så jeg kan få en smule af mine penge hjem igen.

Ingen kommentarer: