tirsdag den 19. maj 2009

Ammeindlæg



I torsdags havde jeg besøg af Pernille da jeg kom fra studiegruppearbejdet. ( Heldigt for Pia, der havde sendt sin uldhenter afsted 1 ½ før aftalt tid. )
Pernille er igang med en lille vest, men den blev kylt til side ( noget med bagstykket, så det må jeg hellere få tid at se nærmere på ;)
Men så blev jeg sat i gang, med det mormor og Laura kalder babsbeskyttere ;)
Alså ammeindlæg og denne gang skulle de fores med silke, hvilket jeg er lidt spændt på om holder, men jeg er da sikker på de er gode at bruge når ulden ikke kan få fat.
Jeg bøvlede lidt med det, indtil jeg fandt på at lægge et lag uld rundt i silkekanten så jeg kunne nålefilte igennem både uld og silke.
Det ser ud til at lykkes så nu må tiden så vise om det også holder i længden.
Laura har nemlig fortalt at mors babser er blevet utætte.

Ingen kommentarer: