søndag den 7. marts 2010

Gave





I går stod turen til Hemmet, over at se til Birgitte og de andre strikke/uld piger.
Og hvad gir man en katte/uld pige................
Først på jagt efter et kattemønster, men det er jo sådan med Birgitte, hun kan ikke nøjes med alm. katte som der er masser af mønstre på, næe, nej det skal absolut være orientalske ;)
Da det endelig lykkes mig at finde en sådan passede den slet ikke i tegningerne, så jeg måtte til at redigere og lave om :)
Helt super blev det ikke, men tegningerne kom da vist med.
Let drysset med lidt kattepoter hist og pist.
Og lukningen blev så store poter hvor jeg lavede knaphuller i.
Her kunne jeg så godt have ønsket mig at knappelageret var lidt større :)

Vi havde en rigtig hyggelig dag, trods den trælse tur frem og tilbage i sne og is.

1 kommentar:

Birgitte sagde ...

Og den er bare så smuk og fin og ligner rigtig godt Fisen hehe Så nu må vi se, hvad han siger til den :)
Tusind tak for en skøn dag. Nyder altid at være i selskab med de gode folk fra Højen :)