onsdag den 20. februar 2013

Flere sten

Mere guf fra udlandet. Denne gang købt et andet sted, men stadig 2 mm som jeg ikke har fundet herhjemme. Disse var dobbelt så dyre, men mere ens . Så det bliver nok mit indkøbssted fremover. Det er bare en skam der skal bestilles over flere omgang for at holde sig under de 8o kr, som er toldgrænsen.
Disse 3 poser gør lige, så jeg må jo bestille lidt af gangen. Leveringstid 16 dage.
Nu venter jeg bare spændt på mit mosgummi fra USA og det bliver nok en dyr fornøjelse ;(
Men når det kommer er jeg klar til rigtig at lege med min julegave.




1 kommentar:

Eg sagde ...

Momsensats kan du finde på T& S side, det værste er hvis man kommer til at bestille for 85,- kr så kommer der et dumt fortoldningsgebyr på ca 250,- kr. Så du kan jo evt. regne på hvor meget du giver i porto m.m. og se om det ikke kan betale sige at købe stort ind.