søndag den 11. august 2013

Lidt af hvert

Og hvad er dagen idag så gået med..........
Jo ud over at sy blusen til Christian, fik jeg syet en kjole til Laura.



Pernille fik syet en hængekøje. Jeg bidrog kun med lidt stjerne;) genbrug, da de oprindeligt var lavet til huer, men med lidt forstørrelse, blev de nu vuggepynt.







Laura var også igang med symaskinen. Hun syede en pude. Elefanten havde jeg stingsat til hende for et stykke tid siden. Og idag havde hun så overskud til at lege.
Hun er ved at være god på maskinen. Jeg har overhovedet ikke hjulpet med at sy, det klarede hun så flot selv, både med at siksakke i kanten og sy den samme.
Jeg synes hun er dygtig. Men det kræver koncentration ;) men ender så også ud i en pave stolt pige med sin egen nye hyggepude.






Ingen kommentarer: