lørdag den 15. februar 2014

Nattøj

Nattøj str. 110 med længde 116
Mønsteret er fra Otto bree, med lidt kn ændringer






2 par bukser til Christian, og ilg. Aftale med ham skal der lige noget på forsiden, så han kan se hvordan de skal vende.





En trylle bamse til en trylle dreng.


Jeg har fået en guide til covermaskinen og er så småt ved at fatte hvordan den bruges. Når jeg får det rigtig lagt i, dækker syningen for oplægskanten.
 Covermaskinen har jeg ikke helt fået tæmmet endnu, men det hjælper. Vi snakker ikke helt samme sprog, men det kommer vel med øvelsen. Tilgengæld har jeg fået rigtig godt styr på overlockeren.





Der har lagt vandopløselig stabelisering ovenpå denne fordi det ikke er så let at lave alt for tætte broderier på Jersey. Denne er syet med glow in the Dark tråd. Og Christian tjekkede den i går aftes, den lyser, så nu mener han ikke han behøver at tænde lyset når han skal op og tisse om natten. Nu mangler den lige at tørre så drengen kan få den på.





Af de aller sidste rester kunne der lige blive et sæt til Karen Marie.
Så det var da 2 meter mindre på lageret.

2 kommentarer:

Eg sagde ...

Skønt nattøj... det er bare så flot med broderier på.
Den Guide, er det noget der kan anbefales for at få styr på undersiden når der sys med coverlocker... for så skulle man måske ønske sig en...

sharon young sagde ...

These are so gorgeous and what a lucky boy to have glow in the dark stitching on it, I've never heard of it.