tirsdag den 18. oktober 2016

Efterårsferie

På tur.
Dagen idag har været sat af til tur.
Første stop var Anla glas da jeg manglede lidt nye farver og lidt opfyldning.
Næste stop kludemanden i Harlev. Bare fordi en masse anbefaler ham. Nu har jeg set butikken. Vel på størrelse med stofgaragen i Ikast. Mere rodet ala kølkjær. Men jeg kom efter uld til undertrøjer og det fik jeg. Ikke et sted jeg vil køre specifikt efter, men er man i nærheden er det da fint at kigge ind.
Digital print til 125kr m, men om det er hverdags priser ved jeg ikke.
Næste stop, the letter shop i Århus. Wow, ikke ret stor men en skøn butik og nogle rigtig søde og hjælpsomme mennesker der brænder for deres butik. Det kostede mig så lige 1000kr så nu er der noget at lege med og en masse nye ideer,




Ingen kommentarer: