torsdag den 27. juni 2024

“Ny udestue”

Sidste år malede jeg huset, og Pernille hjalp med at skifte noget i udestuen så den kan lidt igen.
jeg har malet den og renset gulvet og givet det olie og så blev det efterhånden juletid og arbejdet sat på pause.

Ny lampe til bordet, istedet for den falmede af plastik fra Ikea 


Stolene er gode at sidde i, men var betrukket med fake skind, der dryssede helt vildt. Så stolene syede jeg nyt betræk til.


Æblekasser i stedet for den faldefærdige skænk.


Lampens skærm var mør og gået i stykker, så den lavede jeg en skærm til af en rest bomuld.


Sollamperne er mors og farsdags gaver fra Lea og Michael. De lyser hyggeligt hver aften.


Keramikken købte vi på en ferie i nordjylland da Pernille fyldte 10 år


Mælkspanden bærer min fars navn, så den tog jeg med mig da vi flyttede min mor til Højen.


Jeg har malet den og pyntet den så den passer til det andet i udestuen.


























Ingen kommentarer: