fredag den 29. juli 2011

Sidste etape på værkstedet.




Laura "flyttede ind " igen igår, ihvertilfælde blev et par timer til...........................

ja det må tiden vise ;)

Lige nu sover hun sin skønhedssøvn og det skulle ikke undre mig om hun tog en dag mere hos mormor, for som hun siger du har jo ferie endnu :)

Men jeg havde et projekt der hed låger igår og mens jeg monterede låger på den del af værkstedet jeg gemmer det der skal sælges, fandt Laura filtenålen og fik gang i sin sommerferie inverstering - et flot regbuefarvet uld - den med pastelfarnene. Det blev til et par sommerfugle.





Nu mangler jeg bare at få alt pappet og skrivebordet smidt ud, så kan regnvejsdagene bare komme an. Værkstedet er mere end klar. Det er bare blevet så lækkert.







1 kommentar:

Eg sagde ...

Hvor lækkert, det ser godt ud med glaslåger. Så er der også lukket for "prins pillefinger" :)