mandag den 13. februar 2012

Make make kursus


Idag har den stået på kursus i Dortes kreative værksted på gammelbo camping. Et fedt sted hun der har at boltre sin kreativitet på.
Kurset er et 3 dages kursus i makemake. Og det er vel nærmes en blanding af beton og ler.
Skal ikke brændes, tåler vand og frost, og er nogenlunde som ler at arbejde med. Der kan arbejdes videre selv om det er tørt og der kan endda laves videre på ting der har stået ude i vind og vejr. Ser bestemt flere muligheder.
Et rigtig fedt materiale, som jeg mødte på messen i Fredericia i efteråret. Jo det kunne nemt blive sommerens legetøj.
For at få mest muligt ud af kurset blev projektet valgt ud fra et emne hvor jeg har mulighed for at komme om ved så mange teknikker som muligt.
Det skal ende ud i en træstub med et ansigt i ?????????????????? jo den var god nok, næste afsnit kommer i morgen hvis ikke jeg er for træt når jeg kommer hjem. Der er langt til Årøsund.
Kurset er i morgen fra 8.30 til 16.30???????? til jeg er færdig med at lave overfladen.
Her er et link til hjemmesiden

Ingen kommentarer: