mandag den 19. marts 2012

En herlig weekend



Weekenden startede allerede torsdag aften, med at få bagt og gjort klar til gæster fredag aften. Og fredag holdt jeg ferie i Middelfart hvor den stod på messe. Garn og stof i lange baner. Meningen var egentligt at jeg skulle have oset rundt sammen med Erna, men næe nej, hun mente vist det var mere nødvendig at hjælpe til i garngaragen ;) - nå pyt det kunne også være det samme, jeg går rundt med snot i ørerne på 3. uge, så jeg ville alligevel ikke have været i stand til at forstå/høre hvad hun sagde.
Forøvrigt var det noget lækkert garn de solgte og til billige penge, men jeg holdt mig i skindet, jeg havde jo ønsket mig garn i fødselsdagsgave og i vores familie er det alså forbudt selv at købe det man har ønsket ;) vel egentlig rimelig nok.
Så jeg kom hjem med klappestof. Jeg er helt vild med Loralei stoffet og har også nogle broderier derfra. Jeg fandt også lidt mere af det jeg havde lavet sokketaske af og det kom jeg alså til at købe selv om det står på ønskesedlen.
Bagefter var det lige hjem og bage boller inden gæsterne kom, men det nåede vi nu snilt for vi hentede lige Laura i SFOen undervejs ;)
Søndag stod så i fødselsdagens tegn og startede med fødselsdags sang fra nr 2, Christian er blevet rigtig god til at synge den. Herligt. Ud over det lækre garn fra min lillebror, stod gaverne på penge, så nu er Videbækturen vist så rigeligt i hus. Jeg glæder mig til påskeferien hvor den står på en heldags rundtur til div. pushere ud i stoffer og garner og andre gode sager.
Og søndag blev selvfølgelig også en dejlig dag, måske bortset fra vi manglede de store unger, som havde travlt med arbejde, messe og hyttetur.

2 kommentarer:

Jette sagde ...

Dejlige ting du har fået købt - jeg er også vild med Lorelai stofferne, de er simpelthen ikke til at stå for ;o)

Britta S sagde ...

Skønne skønne stoffer og flotte garner. Det skal du snart få tryllet om til et eller andet spændende. OG så må jeg da vist også hellere ønske tillykkke.
Det er hermid gjort. HIP HIP HURRA.