tirsdag den 3. april 2012

Tøsetur

4 tøser og vi kan snart åbne en stofforretning tilsammen.


Indkøb hos forretningen i Videbæk
Og deres nyåbnede patchwork afdeling. Men hvis den skal op og køre optimalt, skal de have uddannet deres ekspedient og hun skal have noget værktøj at arbejde med. Første gang jeg har set patchwork stof der er blevet revet over. Derefter skal de have nogle nye stoffer. Rigtig meget af det de havde har jeg set i outlet forretningen i vejle hvor det bliver solgt til kg pris.
Derefter gik turen til stof og stil. den forretning bliver mere og mere kedelig og efterhånden kan det ikke betale sig at køre efter den. Men jeg fik da en smule med, som var mangelvare på mit lager.
Føtex gav frokost, lækkert.
Vi sluttede af i stoflaget i Ikast, ny forretning i vores teminologi, men den tåler bestemt en gentagelse. Fik noget super lækkert blødt cowboystof og lidt fyldvat med hjem.
Ellers startede dagen i Højen kl. 8 hvor Erna leverede rundstykkerne, Pernille den hjemmelade nutella ( mums) og Lena kom fra Horsens. 4 tøser alene i byen med et opladet dankort, det var jo dømt til at blive en rigtig hyggelig dag. Og ja dankortene glødede bestemt og jeg fik brugt et godt indhug i fødselsdagspengene.
Så tak for en rigtig hyggelig dag tøser, den gøres om til efteråret, men der skal ikke være udsalg i Videbæk, for det var godt nok for mange mennesker for os allesammen, man kunne bare ikke se noget som helst og folk rendte rundt med alle rullerne, så tror nok det var det billigste besøg vi endnu har aflagt dem og det var ikke kun på grund af udsalgspriserne.

Ingen kommentarer: