søndag den 5. maj 2013

Cut work kursus.

I går var jeg en tur på Fyn, Morten og Anette havde arrangeret et Cut work kursus for os dummies ;)
100kr for 5 timer, det må være det rene underskud, men dejligt for os der har investeret en formue i legetøj :)
Det blev 5 dejlige timer med en masse godt indput, og da jeg slet ikke har styr på Design work programmet endnu, blev det også super lærerigt.
Jeg tog hjem med en masse nye Ideer til, hvad jeg videre kan bruge det til, i combi med mit broderi program.
Så tak til Kyndbøl symaskiner i Odense og Anette fra bernina for en super lærerig og inspirerende dag.
Jo jeg er stadig glad for at jeg valgte bernina, da min gamle slidte Singer led slitagedøden ;) og ja ok jeg er nok lidt nødret, men det er vi nu engang i vores familie, og vi har det godt med det :)


Ingen kommentarer: