mandag den 27. oktober 2014

Året messefund.



Lørdagens indkøb


Søndagens fund


Først og fremmest havde jeg lovet Laura ar se om jeg kunne finde elastikker. Og mon ikke der er nok til lidt hygge på værkstedet.


Søndag fandt jeg lidt sjove quilling smykker


En enkelt juleide.
 Colorfixen brugte jeg ret godt af til kassen, så det var jo bare om at benytte tilbuddet og få en flaske med hjem. 
Strygestivelsen er en prøve, jeg har noget filt i tankerne der, sammen med snc.


Lidt nye pinde til garnet og en enkelt nål.


Til symaskinen blev det til nye nåle og fusser. Og et stykke fedt stof fra stof2000. Set i klar parat sy.
Og et styk lommelygte fra hannes patchwork forklædt som sytråd og nøglering.


Karton i en masse forskellige nuancer og et stk. Strygefolie.


Til sidst koden til scan n Cut.
Så mon ikke snart jeg kan få lavet en ny model dino til Christian.

Indholdet i kassen pakket ud. Der ligger et lille kort med kode som skal aktiveres i programmet.

Alt ialt en super god messe. Lørdag havde jeg Erna med og da var det selvfølgelig mest sy og strik vi kiggede. Der var meget, men det jeg skulle bruge til en gave var ikke at finde. Så nu må jeg for alvor på den. Der er kun 14 dage til jeg skal bruge den.
Søndag havde jeg Jørgen med og da fik vi set det andet. Samtidig var der ikke så mange mennesker om søndagen, så det var noget nemmere at komme til at se.
Signe fra skaberlyst gav foredrag og det passede lige med madpakketid.
Annemette Voss gav også et super foredrag bagom bagedysten.

Ingen kommentarer: