fredag den 2. januar 2015

Julegaver

I julegave fik jeg en masse nye promarkers af alle mine unger og familie.
Så lækkert med nyt legetøj.
Men da jeg i forvejen havde en del liggende og rode i en kasse, blev det simpelthen umuligt at gennemskue. Så de sidste par dage har jeg nørdet.
Først designede jeg en æske der passede til hver pen, lavet så de kunne stables, men enkeltvis så de også kan byttes rundt når jeg får flere. Desuden har de en lille flap med plads til farve og navn, hvilket gør det hele lettere i brug.
Der er blevet skåret, limet, farvet og klistret de sidste par dage, men resultatet er jeg super godt tilfreds med. Kassen er bare en klodskasse, og den kan så sættes på hylden når de ikke er i brug og rejses på højkant når jeg maler.








1 kommentar:

Crafty Diva sagde ...

Oh wow what an amazing idea xx