søndag den 18. januar 2015

Strikkebog.

Denne weekend er jeg startet på en "strikkebog". En ide'  der længe har rumsteret, men som jeg ikke rigtig har kunne finde ud af, hvordan jeg ville gribe an.
Men nu fik jeg styr på det. Et ringbind med mit strikkegrej, ihvertilfælde det bedste af det.



Først laminerede jeg en stak karton i dejlige farver.


Så er arkene lavet efter hvad de nu skal indeholde. Her til pinde.


Bag på er tingene tapet god fast med Gaffa. Og bagefter har jeg syet et stykke katon på bagsiden, så den ser pæn ud.


Så fandt jeg mit klare voksdug, som bestemt ikke har kunne lide den varme sommer, det var vildt krøllet. 


Men kan det krølle af varme, kan det vel krølle ud igen med varme.
Så frem med strygejern og bagepapir.
Det blev strøget på træbordet for at få det så glat som muligt.


Første side er nu helt færdig.
Og flere følger efterhånden som jeg får sat nr. Og tekst på.
Tror det bliver godt og overskueligt.

Ingen kommentarer: